VSEBINA S PORTALA WWW.KLOPOTEC.NET
 
Slovenija 10.10.2013
George Chakravarthi in Mesto žensk, jutri, v Projektnem prostoru Aksioma
12.10.2013, , V Projektnem prostoru Aksioma


V Projektnem prostoru Aksioma gostimo dogodek, ki je del programa 19. Mednarodnega festivala sodobnih umetnosti - Mesto Žensk. Vabljeni!

George Chakravarthi
Barski molji (Barflies)
Video inštalacija, 2002 / 60'
www.cityofwomen.org/sl/content/2013/projekt/barski-molji

Aksioma | Projektni prostor
Komenskega 18, Ljubljana

Sobota, 12. oktober, od 16. do 20. ure

Vstop prost!

Inline image 2

Video inštalacija na treh zaslonih, ki ponuja reprezentacije različnih vložkov v ženskosti, ki jih utelešajo transvestiti/cross-dresserji: užitki, strahovi in nevarnosti biti v javnosti »en femme« (ženska) in posebno dialektično razmerje, ki ga imajo s heteroseksualnimi moškimi. Barski molji - nemontiran, posnet v resničnih barih, pubih in klubih v resničnem času - sledi avanturam treh prepoznavnih značilnosti ženskih identitet. Posnetki nadzornih kamer vsake od njih in srečanja z drugimi razkrivajo naše percepcije, vznemirjenje in strahove, ki jih sprožajo nedoločne spolne identitete.

George Chakravarthi
(Velika Britanija) je multidisciplinarni umetnik, ki uporablja in prevzema alternativne persone in strategije kot mehanizem, namenjen rekonstrukciji definicij spola, kulturne identitete in seksualnosti v okviru živih performansov, fotografij in video inštalacij. Chakravarthi meni, da je veliko njegovega dela serija avtoportretov, ki črpajo navdih iz konceptov dediščine, filma, umetnostne zgodovine, javnih in zasebnih prostorov in kolektivnih družbenih in kulturnih zgodovin. S svojimi performansi in razstavami je nastopal doma in v tujini na najrazličnejših prizoriščih, od Site Gallery, Royal Academy of Arts, Tate Modern, Victoria in Albert Museum (vse VB), Mousonturm (Nemčija), Kunstnanken (Norveška), Queens Gallery (Indija), do muzejev in drugih javnih prostorov.

www.georgechakravarthi.co.uk

Prireditelj: Društvo za promocijo žensk v kulturi; Rdeče zore, 2013