21.02.2007, Ruše
SEBASTIJAN HORVAT & NATAŠA MATJAŠEC
Get Famous or Die Trying. ELIZABETH 2
Gledališki solo
Produkcija: E.P.I. CENTER
Prisojna 1, 1000 Ljubljana
e mail: zavod e.p.i.center [info.epicenter@gmail.com]
Režija SEBASTIJAN HORVAT
Igra NATAŠA MATJAŠEC
Premiera je bila 12. 2. 2004 v prostorih Jazzbine (Kolizej - Ljubljana).
Gostovanja in festivali:
Mednarodni festival Mladi levi / Junge Hunde Ljubljana, tekmovalni program Borštnikovega srečanja Maribor '04, Sarajevo, Dubrovnik - ARL, Ptuj - Festival monodrame '04, Beograd - Bitef Teatar, Rijeka - Drugo more, Teden slovenske drame Kranj '05, European Women's Festival Tornio - Finska, Exit Zagreb
Nagrade:
- 1. nagrada na festivalu monodrame na Ptuju 2004 (Get Famous or Die Trying, Elizabeth 2) - Nataša Matjašec
- nagrada Prešernovega sklada 2004 (za igralsko kreacijo in soavtorstvo besedila Get Famous or Die Trying, Elizabeth 2) - Nataša Matjašec
Odlomki iz kritik:
»Kdo je ona? Ali tista, ki pred nami kot v nekakšnem zbranem stand-up nastopu odigra svojo predstavo (...) tista, ki se osvetljena kaže publiki v vsej svoji (svetli) igralski postavi ter se s slapom duhovitih komentarjev tudi neusmiljeno razgalja (...) tista, ki v (moškem) pogledu učinkuje kot temelj vsakršne erotične naveze (...) tista, ki nekako iz prostora za besedo ali glasom na plano prepušča materijo, ki jo je mogoče nato zaznavati tako v čutilih kot v prostorih za njimi (...) tista, v kateri se dogodi vse, zaradi česar je njen celotni nastop teater kot tak, več kakor predstava in predstava sama in nič več predstava; bitje in bivanje in odsotnost in nič obenem?«
Delo, 13.2.2004, Blaž Lukan
»Gledališka, igralska in gledalčeva domišljija so osvobojene. Na videz marginalna scenska postavitev postane z inteligentnim, lucidnim, duhovitim, pomensko nabitim nastopom izjemen gledališki Dogodek in izpovedni presežek, kjer pomen izrečenih besed izzveneva vedno drugje, onkraj, kjer prehiteva misel, situacijo, kraj, čas in nas.«
Dnevnik, Amelia Kraigher
»Pred seboj imamo odlično odrsko študijo pojma igralke, ki se prelije v esej o igri. (...) Elizabeth 2 se ne ustavlja pri površinskih praskah oziroma hipnem zadovoljevanju publike s šalami na prvo žogo ali britjem norcev iz sebe in sveta. In prav zato, ker si upa iti globje, predstavlja Elizabeth 2 pomemben premislek ne le o igri, marveč o gledališču kot takem - ne le o igralki, marveč tudi režiserju in kritiku.«
Večer, Anja Golob
»To je oseben - intimen projekt. Natančna skica urbane ženske, ki koleba med željami in potrebami, med dodeljenim in dogovorjenim, med potrebnim in presežnim. Sestavljena iz nešteto zgodb, povezanih v eno. Natančna v gibu (...) čista v govoru, polna ironičnih podtonov v svetu Racinove tragedije, pevsko duhovita med takti in refrenom pesmi Paola Conteja. Osredotočena, suverena in hladnokrvno presunljiva.«
Polet, 19.2. 2004, Andrej Jaklič
|